Bistro

Bratislava, Trnava, Nitra, Žilina, Martin, Banská Bystrica, Zvolen, Liptovský Mikuláš, Prešov, Košice, Poprad (od 16.9.2024 už aj TRENČÍN!)

Chcem vedieť o doručovaní vo svojom meste

Otázky a odpovede

Aký depozit platím za výbavu?

Čo potrebujem aby som mohol doručovať?

Ak sa chcete stať kuriérom, musíte splniť nasledujúce kritériá:

  • Musíte mať minimálne 18 rokov (pri študentoch od 16 rokov)
  • Dohovoriť sa aspoň slovensky alebo angličtinou
  • Vlastniť smartphone (Android, iOS)
  • Mať slovenské telefónne číslo

Doručovať môžete vlastným alebo prenajatým autom, na motorke, na bicykli

Pozor: Kuriéri sa nemôžu prihlásiť do aplikácie, kým ich účet neaktivuje digitálna platforma Bistro.sk Po dokončení vstupného školenia, dostanete do 2 pracovných dní podrobnosti o prihlásení.

Koľko si viem zarobiť?

Odmena sa skladá z:

Odmena sa vypláca týždenne. 

Čo potrebujem k doručovaniu?

Termotaška

  • Musíte použiť našu termotašku:
    cena za tašku pre auto je 30,00€, pre bicykel, motorku je 30,00€. Objednať si ju môžete aj na našom eshope. Spätné odkúpenie je možné priamo cez Bistro.sk

Automobil (vlastné alebo prenajaté)

  • Smartphone (Android, iOS)
  • Nabíjací kábel alebo powerbanku
  • USB-adaptér
  • Držiak telefónu

Bicykel / Motocykel / E-Scooter

  • Vodotesný (zápästný) držiak na telefón
  • Smartphone (Android, iOS)
  • Powerbanku
  • Prilbu
  • Bezdrôtové slúchadlá

Aký je poplatok za aplikáciu?

za aplikáciu sa neplatí žiadny poplatok. Platí sa iba poplatok flotile.

Aký typ spolupráce poskytujete?

pracovná zmluva (TPP - plný, polovičný, štvrtinový) podľa odjazdených hodín
dohoda o pracovnej činnosti (max. 10 hodín týždenne)
dohoda o brigádnickej práci študenta (max. 20 hodín týždenne Ø)
živnosť / s.r.o.

Čo urobiť pred doručovaním?

Pred zahájením príjmania objednávok sa vždy uistite, že sú donáškové zariadenia pripravené a v dobrom stave a Váš smartphone nabitý.

Ako kuriér, si musíte pred prijatím objednávky zvoliť spôsob dopravy, ktorý je pre Vás najpohodlnejší. V súčasnosti máte na výber z jednej z nasledujúcich možností:

  • Automobil
  • Bicykel
  • Motocykel / E-Scooter

Vždy sa ubezpečte, že je funkčné a objednávku doručíte bezpečne a rýchlo.

Pri využívaní dopravného prostriedku sa uistite že máte správne zvolený prostriedok, pri nesprávnom zaškrtnutí (napr. že máte označené auto a ste označený ako bicykel) - váš profil môže byť zablokovaný!

Aký poplatok si berie flotila?

Naša provízia je od 10%.

Chcem prestúpiť z flotily, ako mám postupovať?

Ak chcete prestúpiť zo súčastnej flotily, vyplňte prihlášku.

V ktorom meste a v akých časoch môžem doručovať?

Musím dať zákazníkovi potvrdenie?

Zákazníkovi nedávate žiadne potvrdenie o doručení, toto potvrdenie (faktúra) mu príde na jeho zadanú emailovú adresu v aplikácií, automaticky po doručení objednávky. 

Moje auto ostalo nepojazdné, čo teraz?

Pokiaľ využívate auto ako dopravný prostriedok, radi Vám poskytneme náhradné vozidlo do doby opravy Vášho vozidla už od 20,00€ na deň. (záleží od dostupnosti)

Potrebujem zmeny v aplikácií / zmluve.

V prípade akýchkoľvek zmien, skončenia, zmeny vyplácania, je nutné nás kontaktovať na emailovú adresu: info@ktu.sk

Poskytujete bonusy?

Tieto bonusy sú platné pre všetky mestá okrem Žiliny a Popradu.

Pre mestá Žilina a Poprad sú aktuálne platné bonusy:

1/ Bonus car wrap:

2/ Bonus referral:

Neviem sa spojiť s podporou, ako postupovať?

Pokiaľ sa neviete spojiť s podporou, nič iné okrem čakania na spojenie neurýchly proces. Ako tretia strana, nevidíme do osobných údajov ani údaje o objednávke či zákazníkovi.

Akou formou budem dostávať financie?

Finančné prostriedky máte splatné týždenne na bankový účet uvedený v prihláške a na zmluve, za predchádzajúci týždeň. Vždy v štvrtok sa Vaša platba spracuje a v závislosti od Vašej banky príde na Váš účet. (Instantné platby - ihneď). Ostatné banky do 24 hodín.

Ako podpíšeme zmluvu?

Akúkoľvek zmluvu podpisujeme elektronicky, na základe telefónneho čísla a emailovej adresy.

Stiahni si aplikáciu na doručovanie!