Bistro
Bratislava, Trnava, Nitra, Žilina, Martin, Banská Bystrica, Zvolen, Liptovský Mikuláš, Prešov, Košice, Poprad (od 16.9.2024 už aj TRENČÍN!)
Chcem vedieť o doručovaní vo svojom meste
Otázky a odpovede
Aký depozit platím za výbavu?
Za kuriérsku výbavu treba zaplatiť vratný 30 € depozit, zaplať, až keď k tomu budeš vyzvaný emailom
Klikni na tento link: eshop a objednaj si auto alebo cyklo (bike + moto + kolobežka) výbavu
Po úhrade budeme kuriérsku výbavu expedovať kuriérom na tvoju adresu, ktorú uvedieš v objednávke
Prečo nemôžem používať vlastnú výbavu prípadne výbavu konkurencie? Pretože sa môže stať, že ti reštaurácia odmietne vydať našu objednávku. Pretože je pre nás dôležitá Last Mile Visibility. Čím viac je nás vidieť, tým viac objednávok môžeme očakávať. A to všetci - reštaurácie, kuriéri a Bistro.sk, chceme.
Keď raz ukončíš spoluprácu a kuriérsku výbavu vrátiš, vrátime ti 30 € depozit.
Čo potrebujem aby som mohol doručovať?
Ak sa chcete stať kuriérom, musíte splniť nasledujúce kritériá:
- Musíte mať minimálne 18 rokov (pri študentoch od 16 rokov)
- Dohovoriť sa aspoň slovensky alebo angličtinou
- Vlastniť smartphone (Android, iOS)
- Mať slovenské telefónne číslo
Doručovať môžete vlastným alebo prenajatým autom, na motorke, na bicykli
Pozor: Kuriéri sa nemôžu prihlásiť do aplikácie, kým ich účet neaktivuje digitálna platforma Bistro.sk Po dokončení vstupného školenia, dostanete do 2 pracovných dní podrobnosti o prihlásení.
Koľko si viem zarobiť?
Odmena sa skladá z:
odmeny za každú vybavenú objednávku (viac v časti Odmeňovanie) +
poplatok za vynášku +
bonus (viac v časti Bonus) +
príplatky (viac v časti Odmeňovanie)
Odmena sa vypláca týždenne.
Čo potrebujem k doručovaniu?
Termotaška
- Musíte použiť našu termotašku:
cena za tašku pre auto je 30,00€, pre bicykel, motorku je 30,00€. Objednať si ju môžete aj na našom eshope. Spätné odkúpenie je možné priamo cez Bistro.sk
Automobil (vlastné alebo prenajaté)
- Smartphone (Android, iOS)
- Nabíjací kábel alebo powerbanku
- USB-adaptér
- Držiak telefónu
Bicykel / Motocykel / E-Scooter
- Vodotesný (zápästný) držiak na telefón
- Smartphone (Android, iOS)
- Powerbanku
- Prilbu
- Bezdrôtové slúchadlá
Aký je poplatok za aplikáciu?
za aplikáciu sa neplatí žiadny poplatok. Platí sa iba poplatok flotile.
Aký typ spolupráce poskytujete?
pracovná zmluva (TPP - plný, polovičný, štvrtinový) podľa odjazdených hodín
dohoda o pracovnej činnosti (max. 10 hodín týždenne)
dohoda o brigádnickej práci študenta (max. 20 hodín týždenne Ø)
živnosť / s.r.o.
Čo urobiť pred doručovaním?
Pred zahájením príjmania objednávok sa vždy uistite, že sú donáškové zariadenia pripravené a v dobrom stave a Váš smartphone nabitý.
Ako kuriér, si musíte pred prijatím objednávky zvoliť spôsob dopravy, ktorý je pre Vás najpohodlnejší. V súčasnosti máte na výber z jednej z nasledujúcich možností:
- Automobil
- Bicykel
- Motocykel / E-Scooter
Vždy sa ubezpečte, že je funkčné a objednávku doručíte bezpečne a rýchlo.
Pri využívaní dopravného prostriedku sa uistite že máte správne zvolený prostriedok, pri nesprávnom zaškrtnutí (napr. že máte označené auto a ste označený ako bicykel) - váš profil môže byť zablokovaný!
Aký poplatok si berie flotila?
Naša provízia je od 10%.
Chcem prestúpiť z flotily, ako mám postupovať?
Ak chcete prestúpiť zo súčastnej flotily, vyplňte prihlášku.
V ktorom meste a v akých časoch môžem doručovať?
Bratislava 10:00 - 21:30
Trnava 10:00 - 21:30
Nitra 10:00 - 21:30
Banská Bystrica 10:00 - 21:30
Zvolen 10:00 - 21:30
Žilina 10:00 - 21:30
Martin 10:00 - 21:30
Liptovský Mikuláš 10:00 - 21:30
Prešov 10:00 - 21:30
Košice 10:00 - 21:30
Poprad 10:00 - 21:30 (Od 16.09.2024)
Trenčín (viac informácií čoskoro)
Musím dať zákazníkovi potvrdenie?
Zákazníkovi nedávate žiadne potvrdenie o doručení, toto potvrdenie (faktúra) mu príde na jeho zadanú emailovú adresu v aplikácií, automaticky po doručení objednávky.
Moje auto ostalo nepojazdné, čo teraz?
Pokiaľ využívate auto ako dopravný prostriedok, radi Vám poskytneme náhradné vozidlo do doby opravy Vášho vozidla už od 20,00€ na deň. (záleží od dostupnosti)
Potrebujem zmeny v aplikácií / zmluve.
V prípade akýchkoľvek zmien, skončenia, zmeny vyplácania, je nutné nás kontaktovať na emailovú adresu: info@ktu.sk
Poskytujete bonusy?
Tieto bonusy sú platné pre všetky mestá okrem Žiliny a Popradu.
Pre mestá Žilina a Poprad sú aktuálne platné bonusy:
1/ Bonus car wrap:
Všetky informácie nájdeš v prezentácií kliknutím TU.
2/ Bonus referral:
Podmienky nového referal bonusu sú uvedene v aplikácií -> profil -> referral program
Neviem sa spojiť s podporou, ako postupovať?
Pokiaľ sa neviete spojiť s podporou, nič iné okrem čakania na spojenie neurýchly proces. Ako tretia strana, nevidíme do osobných údajov ani údaje o objednávke či zákazníkovi.
Akou formou budem dostávať financie?
Finančné prostriedky máte splatné týždenne na bankový účet uvedený v prihláške a na zmluve, za predchádzajúci týždeň. Vždy v štvrtok sa Vaša platba spracuje a v závislosti od Vašej banky príde na Váš účet. (Instantné platby - ihneď). Ostatné banky do 24 hodín.
Ako podpíšeme zmluvu?
Akúkoľvek zmluvu podpisujeme elektronicky, na základe telefónneho čísla a emailovej adresy.