Bolt

Bratislava, Nitra, Trnava, Trenčín, Žilina, Banská Bystrica,
Martin, Prievidza, Poprad, Prešov, Košice

Otázky a odpovede

Kedy možem jazdiť?

Samozrejme, ako partnerský vodič Boltu si môžete vybrať čas jazdenia. Niektorí partnerskí vodiči sa do online režimu nastavia iba na pár hodín denne, prípadne počas víkendov, a i tak si slušne privyrobia.

Ako dostanem zaplatené?

Úhrada cestovného prebieha bezhotovostne prostredníctvom platobnej karty zaregistrovanej v Bolt aplikácii alebo v hotovosti priamo vo vozidle! Následne môžete platby na Vašom bankovom účte očakávať v týždenných intervaloch.

Aký je poplatok za aplikáciu?

Provízia za používanie aplikácie je 25% z jazdného. Nemusíte sa obávať žiadnych fixných poplatkov. Provízia je vždy stiahnutá iba z odjazdeného za daný týždeň. Ponúkame aj možnosť zníženia tejto provízie. 

poplatok s permanentným polepom Bolt je podľa počtu odjazdených jázd nasledovne:

PLATÍ PRE VŠETKY MESTÁ:
- Ak dokončíte 100 jázd a viac, získate ku všetkým jazdám za daný týždeň bonus 5%

PLATÍ IBA PRE BRATISLAVU:
- Ak dokončíte 125 jázd a viac, získate ku všetkým jazdám za daný týždeň bonus 7%

- Ak dokončíte 160 jázd a viac, získate ku všetkým jazdám za daný týždeň bonus 10%

Ako dlho trvá registrácia?

Odoslanie informácií trvá len 5 minút. Vo všetkých mestách prijmeme vašu žiadosť na diaľku, keď nám poskytnete všetky potrebné dokumenty.

Akú províziu má flotila?

Naša základná provízia je 15%, je možné ju znížiť v závislosti od zárobku a dohody medzi Vami a našou spoločnosťou.

Chcem prestúpiť z flotily, ako mám postupovať?

Ak chcete prestúpiť zo súčastnej flotily, vyplňte prihlášku.

Aké vozidlo potrebujem?

vozidlo možete mať svoje od roku výroby 2005 a vyššie, toto vozidlo musí mať PZP (najlepšie na taxi účely), každý rok musí absolvovať TK a EK, musí mať koncesiu. Vybavenie koncesie je do 30 dní na vaše vozidlo.
Upozornenie: Vozidlá so zahraničným EČV nepríjímame ani Vám na takéto vozidlo koncesiu nevystavíme! (zvyčajne vozidlá z krajín: UA, CZ, PL, D, AT)

vozidlo si môžete prenajať napríklad aj od nás, v tomto prípade nerobíte nič iné ako šoférujete. Vozidlo si môžete prenajať aj od inej autopožičovne.

Aké označenie vozidla musím spĺňať?

malá nálepka je možnosť označenia vozidla priamo pod spätné zrkadlá na oboch stranách vášho vozidla.

magnetická nálepka je možnosť odnímateľného označenia na oboch stranách vášho vozidla. 

permanentný polep Vášho vozidla Bolt je neodnímateľné označenie na oboch stranách vášho vozidla. Táto možnosť je najlepšou možnosťou pretože poplatok za aplikáciu sa znižuje podľa počtu jázd v danom týždni. Platí iba pre max. 10 ročné vozidlá.

Upozornenie: V prípade že počas výkonu práce, nebudete mať označené vozidlo, môže to viesť k ukončeniu našej spolupráce.

Aký typ spolupráce poskytujete?

pracovná zmluva (TPP - plný, polovičný, štvrtinový) podľa odjazdených hodín
dohoda o pracovnej činnosti (max. 10 hodín týždenne)
dohoda o brigádnickej práci študenta (max. 20 hodín týždenne Ø)
živnosť / s.r.o.

Chcem prestúpiť z flotily, ako mám postupovať?

Ak chcete prestúpiť zo súčastnej flotily, vyplňte prihlášku.

Aké kategórie možem jazdiť?

Bolt - pre všetky vozidlá
Comfort - pre tieto vozidlá
Green - iba pre elektrické a hybridné vozidlá
Premium - pre tieto vozidlá
XL - pre vozidlá ktoré majú viac ako 4 miesta na sedenie
Pets - pre vozidlá ktoré chcú voziť zvieratá s majiteľmi
Executive - pre tieto vozidlá

Kategórie vo vašom meste zistíte v zákazníckej aplikácií Bolt.

Aké výhody ponúkate?

Môžete získať palivovú zľavovú kartu v sieti Slovnaft.

Musím dať zákazníkovi potvrdenie?

Zákazníkovi nedávate žiadne potvrdenie o doručení, toto potvrdenie (faktúra) mu príde na jeho zadanú emailovú adresu v aplikácií, automaticky po doručení objednávky.

Moje auto ostalo nepojazdné, čo teraz?

Pokiaľ využívate auto ako dopravný prostriedok, radi Vám poskytneme náhradné vozidlo do doby opravy Vášho vozidla už od 20,00€ na deň. (záleží od dostupnosti)

Potrebujem zmeny v aplikácií / zmluve.

V prípade akýchkoľvek zmien, skončenia, zmeny vyplácania, je nutné nás kontaktovať na emailovú adresu: info@ktu.sk

Poskytujete flotilové súťaže a bonusy?

Každý mesiac poskytujeme iný bonus pre vodičov. Základným bonusom je odporučenie / prestup vodiča ku nám (50,00€)

Neviem sa spojiť s podporou, ako postupovať?

Pokiaľ sa neviete spojiť s podporou, nič iné okrem čakania na spojenie neurýchly proces. Ako tretia strana, nevidíme do osobných údajov. 

Čo ak nechcem permanentný polep?

V tomto prípade, Vám nebude ponížený poplatok aplikácie Bolt a tým ostane v nezmenenej výške a to 25%.

Zákazník mi zrušil jazdu, čo teraz?

Princíp je rovnaký ako pri platbe kartou (cez aplikáciu), pokiaľ cestujúci zruší jazdu po viac než 2 minútach od doby, čo si Vás objednal alebo ak čakáte viac ako než 5 minút a cestujúci sa nedostaví a nereaguje na Váš telefonát.

Systém pri storno poplatkoch kontroluje podvodné jednanie, takže pokiaľ napríklad po objednaní cestujúcim nie ste na ceste priamo ze cestujúcim, ale čakáte dlhšiu dobu na mieste, stojíte na inom mieste, ako bolo zadané v aplikácií alebo idete opačným smerom, STORNO poplatok sa neuplatní.

Akou formou budem dostávať financie?

Finančné prostriedky máte splatné týždenne na bankový účet uvedený v prihláške a na zmluve, za predchádzajúci týždeň. Vždy v utorok sa Vaša platba spracuje a v závislosti od Vašej banky príde na Váš účet. (Instantné platby - ihneď). Ostatné banky do 24 hodín.

Ako podpíšeme zmluvu?

Akúkoľvek zmluvu podpisujeme elektronicky, na základe telefónneho čísla a emailovej adresy.

Stiahni si aplikáciu na jazdenie!