Bolt Food
Bratislava, Nitra, Nové Zámky, Trnava, Trenčín, Žilina, Banská Bystrica, Zvolen, Martin + Vrútky, Prievidza + Bojnice, Poprad, Prešov, Košice, Michalovce
Chcem vedieť o doručovaní vo svojom meste
Otázky a odpovede
Prečo doručovať s Bolt Food?
Tu je niekoľko dôvodov, prečo je zarábanie s Bolt Food výhodné:
Nepotrebujete vodičský preukaz → pokiaľ sa rozhodnete doručovať jedlo na bicykli, vodičský preukaz nemusíte riešiť;
Flexibilné zárobky → môžete si zvoliť váš pracovný čas podľa vášho životného štýlu;
Týždenné zárobky → to, čo si zarobíte, máte ďalší týždeň na vašom účte;
Práca vhodná aj pre študentov → zaregistrovať sa ako kuriér máte možnosť už od 16 rokov!
Neustála podpora → náš tím vám bude plne k dispozícii v prípade akýchkoľvek otázok.
Čo potrebujem aby som mohlo doručovať?
Ak sa chcete stať kuriérom, musíte splniť nasledujúce kritériá:
- Musíte mať minimálne 18 rokov (pri študentoch od 16 rokov)
- Dohovoriť sa aspoň slovensky alebo angličtinou
- Vlastniť smartphone (Android, iOS)
- Mať slovenské telefónne číslo
Doručovať môžete vlastným alebo prenajatým autom, na motorke, na bicykli
Pozor: Kuriéri sa nemôžu prihlásiť do aplikácie, kým ich účet neaktivuje digitálna platforma Bolt Food. Po dokončení vstupného školenia, dostanete do 2 pracovných dní podrobnosti o prihlásení.
Čo potrebujem k doručovaniu?
Termotaška
- Musíte použiť našu termotašku:
cena za tašku pre auto je 25,00€, pre bicykel, motorku je 29,99€. Objednať si ju môžete aj na našom eshope. Spätné odkúpenie negarantujeme a je na posúdení.
Automobil (vlastné alebo prenajaté od nás)
- Smartphone (Android, iOS)
- Nabíjací kábel alebo powerbanku
- USB-adaptér
- Držiak telefónu
Bicykel / Motocykel / E-Scooter
- Vodotesný (zápästný) držiak na telefón
- Smartphone (Android, iOS)
- Powerbanku
- Prilbu
- Bezdrôtové slúchadlá
Aký je poplatok za aplikáciu?
za aplikáciu sa neplatí žiadny poplatok. Platí sa iba poplatok flotile.
Aký typ spolupráce poskytujete?
pracovná zmluva (TPP - plný, polovičný, štvrtinový) podľa odjazdených hodín
dohoda o pracovnej činnosti (max. 10 hodín týždenne)
dohoda o brigádnickej práci študenta (max. 20 hodín týždenne Ø)
živnosť / s.r.o.
Čo urobiť pred doručovaním?
Pred zahájením príjmania objednávok sa vždy uistite, že sú donáškové zariadenia pripravené a v dobrom stave a Váš smartphone nabitý.
Ako kuriér, si musíte pred prijatím objednávky zvoliť spôsob dopravy, ktorý je pre Vás najpohodlnejší. V súčasnosti máte na výber z jednej z nasledujúcich možností:
- Automobil
- Bicykel
- Motocykel / E-Scooter
Vždy sa ubezpečte, že je funkčné a objednávku doručíte bezpečne a rýchlo.
Pri využívaní dopravného prostriedku sa uistite že máte správne zvolený prostriedok, pri nesprávnom zaškrtnutí (napr. že máte označené auto a ste označený ako bicykel) - váš profil môže byť zablokovaný!
Aký poplatok si berie flotila?
Naša provízia je od 8%.
Chcem prestúpiť z flotily, ako mám postupovať?
Ak chcete prestúpiť zo súčastnej flotily, vyplňte prihlášku.
Aké výhody ponúkate?
Môžete získať palivovú zľavovú kartu v sieti Slovnaft.
Musím dať zákazníkovi potvrdenie?
Zákazníkovi nedávate žiadne potvrdenie o doručení, toto potvrdenie (faktúra) mu príde na jeho zadanú emailovú adresu v aplikácií, automaticky po doručení objednávky.Zákazníkovi nedávate žiadne potvrdenie o doručení, toto potvrdenie (faktúra) mu príde na jeho zadanú emailovú adresu v aplikácií, automaticky po doručení objednávky.
Moje auto ostalo nepojazdné, čo teraz?
Pokiaľ využívate auto ako dopravný prostriedok, radi Vám poskytneme náhradné vozidlo do doby opravy Vášho vozidla už od 20,00€ na deň. (záleží od dostupnosti)
Potrebujem zmeny v aplikácií / zmluve.
V prípade akýchkoľvek zmien, skončenia, zmeny vyplácania, je nutné nás kontaktovať na emailovú adresu: info@ktu.sk
Poskytujete flotilové súťaže a bonusy?
Každý mesiac poskytujeme iný bonus pre kuriérov. Základným bonusom je odporučenie kuriéra / prestup kuriéra ku nám (30,00€)
Neviem sa spojiť s podporou, ako postupovať?
Pokiaľ sa neviete spojiť s podporou, nič iné okrem čakania na spojenie neurýchly proces. Ako tretia strana, nevidíme do osobných údajov ani údaje o objednávke či zákazníkovi.
Aký je pracovný čas a odmeňovanie?
Otváracie hodiny platia pre zákazníkov. Zákazníci si môžu objednať aj v poslednej minúte uvedenej doby a môže sa teda stať, že niektorí kuriéri dovážajú objednávky po dobu okolo 30 min po uzavretí rozvozu. Až do odovzdania poslednej objednávky je k dispozícii podpora.
Viac informácií o meste doručovania, odmeňovanie a otvárací čas zistíte kliknutím na tento odkaz.
Akou formou budem dostávať financie?
Finančné prostriedky máte splatné týždenne na bankový účet uvedený v prihláške a na zmluve, za predchádzajúci týždeň. Vždy v utorok sa Vaša platba spracuje a v závislosti od Vašej banky príde na Váš účet. (Instantné platby - ihneď). Ostatné banky do 24 hodín.
Ako podpíšeme zmluvu?
Akúkoľvek zmluvu podpisujeme elektronicky, na základe telefónneho čísla a emailovej adresy.