Uber

Bratislava

Otázky a odpovede

Kedy možem jazdiť?

Samozrejme, ako partnerský vodič Uberu si môžete vybrať čas jazdenia. Niektorí partnerskí vodiči sa do online režimu nastavia iba na pár hodín denne, prípadne počas víkendov, a i tak si slušne privyrobia.

Ako dostanem zaplatené?

Úhrada cestovného prebieha bezhotovostne prostredníctvom platobnej karty zaregistrovanej v Uber aplikácii alebo v hotovosti priamo vo vozidle! Následne môžete platby na Vašom bankovom účte očakávať v týždenných intervaloch.

Aký je poplatok za aplikáciu?

Provízia za používanie aplikácie je 19% z jazdného.

Ako dlho trvá registrácia?

Odoslanie informácií trvá len 5 minút. 

Akú províziu má flotila?

Naša provízia je od 8%.

Chcem prestúpiť z flotily, ako mám postupovať?

Ak chcete prestúpiť zo súčastnej flotily, vyplňte prihlášku.

Aké vozidlo potrebujem?

vozidlo možete mať svoje od roku výroby 2003 a vyššie, toto vozidlo musí mať PZP (najlepšie na taxi účely), každý rok musí absolvovať TK a EK, musí mať koncesiu. Vybavenie koncesie je do 30 dní na vaše vozidlo.
vozidlo si môžete prenajať napríklad aj od nás, v tomto prípade nerobíte nič iné ako šoférujete. Vozidlo si môžete prenajať aj od inej autopožičovne.

Zoznam vhodných vozidiel nájdete na tomto odkaze.

Aké označenie vozidla musím spĺňať?

malá nálepka je možnosť označenia vozidla priamo pod spätné zrkadlá na oboch stranách vášho vozidla.

magnetická nálepka je možnosť odnímateľného označenia na oboch stranách vášho vozidla. 

Aký typ spolupráce poskytujete?

pracovná zmluva (TPP - plný, polovičný, štvrtinový) podľa odjazdených hodín
dohoda o pracovnej činnosti (max. 10 hodín týždenne)
dohoda o brigádnickej práci študenta (max. 20 hodín týždenne Ø)
živnosť / s.r.o.

Aké kategórie možem jazdiť?

UberX - pre všetky vozidlá
UberX Saver - pre všetky vozidlá
Comfort - pre tieto vozidlá

Kategórie vo vašom meste zistíte v zákazníckej aplikácií Uber

Musím dať zákazníkovi potvrdenie?

Zákazníkovi nedávate žiadne potvrdenie o doručení, toto potvrdenie (faktúra) mu príde na jeho zadanú emailovú adresu v aplikácií, automaticky po doručení objednávky.

Moje auto ostalo nepojazdné, čo teraz?

Pokiaľ využívate auto ako dopravný prostriedok, radi Vám poskytneme náhradné vozidlo do doby opravy Vášho vozidla už od 20,00€ na deň. (záleží od dostupnosti)

Potrebujem zmeny v aplikácií / zmluve.

V prípade akýchkoľvek zmien, skončenia, zmeny vyplácania, je nutné nás kontaktovať na emailovú adresu: info@ktu.sk

Poskytujete flotilové súťaže a bonusy?

Každý mesiac poskytujeme iný bonus pre vodičov. Základným bonusom je odporučenie / prestup vodiča ku nám (50,00€)

Neviem sa spojiť s podporou, ako postupovať?

Pokiaľ sa neviete spojiť s podporou, nič iné okrem čakania na spojenie neurýchly proces. Ako tretia strana, nevidíme do osobných údajov. 

Zákazník mi zrušil jazdu, čo teraz?

Princíp je rovnaký ako pri platbe kartou (cez aplikáciu), pokiaľ cestujúci zruší jazdu po viac než 2 minútach od doby, čo si Vás objednal alebo ak čakáte viac ako než 5 minút a cestujúci sa nedostaví a nereaguje na Váš telefonát.

Systém pri storno poplatkoch kontroluje podvodné jednanie, takže pokiaľ napríklad po objednaní cestujúcim nie ste na ceste priamo ze cestujúcim, ale čakáte dlhšiu dobu na mieste, stojíte na inom mieste, ako bolo zadané v aplikácií alebo idete opačným smerom, STORNO poplatok sa neuplatní.

Akou formou budem dostávať financie?

Finančné prostriedky máte splatné týždenne na bankový účet uvedený v prihláške a na zmluve, za predchádzajúci týždeň. Vždy v utorok sa Vaša platba spracuje a v závislosti od Vašej banky príde na Váš účet. (Instantné platby - ihneď). Ostatné banky do 24 hodín.

Ako podpíšeme zmluvu?

Akúkoľvek zmluvu podpisujeme elektronicky, na základe telefónneho čísla a emailovej adresy.

Stiahni si aplikáciu na jazdenie!